fredag 6 januari 2023

Ny bloggadress

 I närmare tio år har jag bloggat i en domän kallad hagbardpreses.se.

Den nya adressen är hagbardpreses.blogspot.com

I början på december meddelades jag att min hemsida med blogg var såld till ett annat företag, one.com, Den nya hemsidan, som skulle kosta dubbelt så mycket som min tidigare, har ingen bloggfunktion och texterna kan inte redigeras.

Över tusen blogginlägg kommer att försvinna. 

Jag övergår nu till denna bloggfunktion med en, tyvärr, annan adress. Inläggen nedan är de som inte kunnat publiceras på min tidigare blogg sedan den 7 december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Upprepade misstag ren dumhet

 Sverigedemokraterna har en utvecklad förmåga att få uppmärksamhet och röster. Partiet lyckas utmana etablissemanget, trots att det nu är en...